سه‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۱

با هدف تقویت مهارت‌های ارتباطی و کار گروهی در بین نوجوانان؛

طرح مشارکت اجتماعی نوجوانان در کتابخانه عمومی شُنبه برگزار شد

طرح مشارکت اجتماعی نوجوانان در کتابخانه عمومی شُنبه

طرح مشارکت اجتماعی نوجوانان(مانا) با همکاری کتابخانه عمومی حاج سید علی قمی شهر شُنبه استان بوشهر و اداره بهزیستی در کتابخانه عمومی این شهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان بوشهر، طرح مشارکت اجتماعی نوجوانان(مانا) با همکاری کتابخانه عمومی حاج سید علی قمی شهر شُنبه استان بوشهر و اداره بهزیستی این شهر با حضور دختران نوجوان عضو در کتابخانه عمومی برگزار شد.

فرنگیس غلامی، مسئول کتابخانه عمومی حاج سید علی قمی شُنبه با اشاره به اهداف این طرح، اظهار کرد: طرح مشارکت اجتماعی نوجوانان یا طرح مانا، چندین هدف را دنبال می‌کند که از آن جمله می‌توان به ارتقای توانمندی‌های نوجوانان، افزایش شناخت آسیب‌های اجتماعی از سوی نوجوانان، اصلاح نگرش فعالیت در حوزه جمع‌گرایی و افزایش مشارکت‌های گروهی و اجتماعی اشاره کرد.

مسئول کتابخانه عمومی حاج سید علی قمی افزود: این طرح برای سومین سال پیاپی با حضور کارشناسان و اساتید مجرب در کتابخانه عمومی حاج سید علی قمی شهر شُنبه شهرستان دشتی برگزار شد.

وی تصریح کرد: طرح مانا در قالب سه محور آموزش مهارت‌های اجتماعی، اوقات فراغت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، ویژه نوجوانان دختر و پسر ۱۳ تا ۱۸ سال جامعه هدف شهری و روستایی به ویژه در مناطق حاشیه‌ای شهرها است که از طریق پایگاه‌های سلامت اجتماعی جذب می‌شوند.

غلامی گفت: این طرح به صورت کارگاهی و عملی، جامعه هدف را پوشش می‌دهد. در این طرح مهارت‌های ارتباطی و کارگروهی نوجوانان تقویت می‌شود و علاقمندان شیوه تبدیل چالش‌ها و تهدیدات دوره بلوغ به فرصت را فرا می‌گیرند.

طرح مشارکت اجتماعی نوجوانان در کتابخانه عمومی شُنبه برگزار شد

طرح مشارکت اجتماعی نوجوانان در کتابخانه عمومی شُنبه برگزار شد

طرح مشارکت اجتماعی نوجوانان در کتابخانه عمومی شُنبه برگزار شد

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
3 + 6 =